لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۱
  • ۰

ممکن است سوپرمدل ها در تمامی اوقات بی نقص به نظر برسند اما این، شغل شان است. در واقعیت، آنها به سختی تلاش می کنند تا بی عیب و نقص باشند و در این بین از ترفندها و نکات بسیاری استفاده می کنند. علی رغم دسترسی داشتن به لوکس ترین محصولات دنیا، بسیاری از سوپرمدل ها در واقع از همان مارک های داروخانه ای که سال هاست عرضه می شوند، استفاده می کنند.

مقدار زیادی مایعات بنوشید.

هنگامی که بحث خوب به نظر رسیدن از سر تا پا به میان می آید، بسیاری از سوپر مدل ها هیدراته ماندن را توصیه می کنند و آب نارگیل را برای هیدراتاسیون ترجیح می دهند.

آدریانا لیما برای داشتن ظاهری خوب، آب نارگیل می نوشد. الساندرا آمبروزیو نیز آب نارگیل می نوشد اما برای جلوگیری از چین و چروک به ضدآفتاب و برای تازه و مرطوب ماندن به سرم ها و مرطوب کننده ها تکیه می کند. کندل جنر،مقدار زیادی چای سبز می نوشد و با ستودن خواص آن در حساب های شبکه های اجتماعی اش، پول در می آورد.

مرطوب کنید.

عنصر کلیدی دیگر، مرطوب کننده است. از محصولات داروخانه ای مانند Nivea تا سرم ها و کرم های شب Estee Lauder، سوپرمدل ها دوست دارند مرطوب باشند. آنهایی که ترجیح می دهند از روش های طبیعی استفاده کنند، اغلب روغن نارگیل و ویتامین E را توصیه می کنند.

آرایش!

هنگامی که در حال کار نیستند، اکثر سوپرمدل ها دوست دارند که به پوست شان استراحت داده و آن را آرایش نکنند و در اکثر موارد فقط از بالم لب رنگی و ریمل استفاده می کنند. راز زیبایی برای ایمان -مدل افسانه ای- استفاده از برنزه کننده است. فرقی نمی کند تون پوست شما چه باشد، ایمان می گوید که از برنزه کننده در جاهای استراتژیک از گونه ها تا دکولته تان استفاده کنید.

به قدر کافی بخوابید.

خواب، درست به همان اندازه که مادرتان همیشه ادعا می کرد، مهم است. هیلاری رودا (سوپرمدل) سعی می کند 7 ساعت در شب بخوابد.

منافذتان را تمیز کنید.

کارلی کلاوس مانند بقیه ما جوش می زند، او از نوارهای پاک کننده منافذ پوست برای خلاص شدن از شر اثر آن استفاده می کند. یک محصول مورد علاقه دیگر کارلی، کلد کرم پوند برای پاک کردن آرایش است. و اگر به این فکر می کنید که مژه های بلند او از کجا می آیند، پاسخ Latisse است.

لب هایتان را فراموش نکنید.

اگر تا به حال اندیشیده اید که جردن دان چگونه لب هایش را نرم و منعطف نگه می دارد، راز او وازلین است. این مدل اقرار می کند که چند بار در روز و قبل از خواب به لب هایش وازلین می مالد.

دنبال کردن این توصیه ها باعث می شود داشتن پوستی شبیه سوپرمدل ها دست یافتنی بنظر برسد!

منبع: FITDAY

  • ۹۸/۱۲/۱۹
  • مصطفی کسعلی

سوپر مدل ها

مراقبت از پوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی