لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

۷۷ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زود از خواب بیدار شوید و چیزهای دیگر:تنها مقاله خوابی که شما نیاز دارید

اکثر ماها خواب عمیق و راحتی نداریم!

این، جزء آن دسته از چیزهای عجیب و غریبی است که هر روز انجام می دهیم اما چیز زیادی در موردش نمی دانیم مانند تغذیه، ورزش و فکر کردن.

ما بطور کامل درک نمی کنیم که وقتی خواب هستیم، چه اتفاقی می افتد یا چرا به این مقدار خواب نیاز داریم اما این را می دانیم: هنگامی که صحبت از بهبود خواب شما به میان می آید، راه های ساده زیادی وجود دارند که تعدادی از مردم از آنها بهره می گیرند.

اگر بیشتر از 10 دقیقه زمان می برد تا به خواب بروید، خواب شما می تواند بهبود داده شود.

اگر با انرژی کامل و بدون آنکه تمایل به چرت زدن مجدد داشته باشید، از خواب بیدار نمی شوید، خواب شما می تواند بهبود داده شود.

اگر در طول روز احساس خستگی می کنید، خواب شما می تواند بهبود داده شود.

و بخاطر دلایل بسیاری که به زودی به آنها خواهیم پرداخت، شما این را به خودتان مدیون هستید که بر یک سوم پنهان زندگی تان کنترل پیدا کنید. آن، شما را شادتر، سازنده تر و سالم تر خواهد کرد و شما بیشتر رابطه جنسی خواهید داشت (نمی توانم قول آخرین مورد را به شما بدهم).

در اینجا می گوییم که چطور آن را انجام دهید.

یک راهنمای کامل برای کنترل یافتن بر خواب تان، بطوری که بتوانید از آن برای تقویت و بهبود هر چیز دیگری که در زندگی انجام می دهید، استفاده کنید.

و برای عملی کردن آن، مطمئن شوید که چک لیست زیر را در اختیار دارید:

  1. 7 خطر محرومیت از خواب
  2. 5 ضرورت برای به خواب رفتن سریع
  3. 5 گام برای زودتر بیدار شدن از خواب
  4. 6 قسمت از سبک زندگی شما که بر خوابتان اثر می گذارد!
  5. چگونه شروع به بهتر کردن خوابتان کنید؟

  • مصطفی کسعلی
  • ۰
  • ۰

در دیکشنری نام‌ها، پارتیک هنکس زبان‌شناس به همراه چند نفر دیگر ریشه و معنی بیش از 6000 نام انگلیسی را تعیین کرده‌اند. در این مقاله، سعی می‌کنیم 100 مورد از ریشه اصلی نام‌ها و معنی آن‌ها که در طول 100 سال گذشته در میان آمریکایی‌ها بیشتر محبوب بوده است را بیان کنیم. این نام‌ها از میان داده‌های امنیتی اجتماعی بیش از 169,233,019 مرد و 165,941,917 زن متولد شده در سال‌های بین 1914 و 2013 جمع‌آوری شده است.

  • مصطفی کسعلی
  • ۰
  • ۰

تمرین مدیتیشن می تواند روحیه شما را تقویت کند، میل شدیدتان را مهار کند و حتی می تواند در مقابله با درد نیز به شما کمک کند.

اگر تا به حال چندین دقیقه مدیتیشن در کلاس یوگا را گذرانده باشید، می دانید که تلاش برای آرام کردن افکارتان به مراتب سخت ‌تر از آن است که به نظر می‌ رسد.

Nina Smiley دکترای برنامه ریزی ذهن آگاهی در نیویورک می گوید: "ذهن ما دائما در مورد نگرانی هایمان در رابطه با فرصت ها و مهلت ها، ارزیابی عملکرد خودمان یا دیگران و یا ایجاد تعامل از گذشته سیر می کند. اما تمرین مدیتیشن ذهن را بر روی تمرکز بر زمان حال حاضر تعلیم می دهد و به شما در رسیدن به هدف های روزانه تان کمک می کند."

این کار نه تنها آرامش درونی را برای شما به ارمغان می آورد بلکه برای سلامتی تان نیز خوب است. با توجه به تحقیقات انجام شده علم پزشکی نیز به فواید تمرین مدیتیشن رسیده است.

دکتر مایک رویزن افسر ارشد سلامت در کلینیک کلیولند و رئیس هیات مشاوره پزشکی Packs Vitamin می ‌گوید: "من به همه افراد حتی بیماران خودم هم توصیه می کنم که تکنیک های مدیتیشن را بیاموزند و سپس به طور منظم آن را تمرین کنند. این توصیه من به این دلیل است که مدیتیشن هیچ عوارض جانبی منفی به دنبال ندارد و رایگان است."

اما درک اینکه چگونه مدیتیشن کار می کند دشوار است.

دکتر Madhav Goyal استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز که درباره تاثیرات مدیتیشن بر سلامت کلی تحقیق می ‌کند از تاثیرات امیدوارکننده ای خبر می دهد.

در این مطلب به بررسی مزایای مهم مدیتیشین بر سلامت کلی می پردازیم با ما همراه باشید.

  • مصطفی کسعلی
  • ۰
  • ۰

اصول طراحی سایت حرفه ای

نبایدهای طراحی وب: 11 قابلیت در سایت که می تواند تجربه کاربری تان را نابود کند! همه ما خیلی خوب می دانیم که این روزها تجربه کاربری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این میان ظاهر سایت می تواند معاملات شما را شکل ببخشد یا آن را به طور کلی نابود سازد. اگر سایت کاربر پسند ، به روز و جذابی نداشته باشید مشتریان خیلی سریع پنجره شان را می بندند و به سراغ سایت دیگری می روند.

  • مصطفی کسعلی
  • ۰
  • ۰

 

طرز تهیه کشک و بادمجان

کشک و بادمجان

کشک و بادمجان یکی از غذاهای اصیل و قدیمی ایرانی است که به عنوان یک غذای حاضری بسیار خوشمزه شناخته می شود. این غذای خوشمزه از بادمجان ، کشک ، پیاز و سیر تهیه می شود و به همراه نان سرو می شود.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر کشک و بادمجان تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری کشک و بادمجان تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی کشک و بادمجان با پارسی دی همراه باشید.

  • مصطفی کسعلی
  • ۰
  • ۰

خاصیت های چای قاصدک

چای قاصدک چه خواصی دارد؟

چای قاصدک برای سفت کردن پوست شکم

اگر به دنبال یک گیاهی دارویی برای سفت کردن پوست شکم هستید می توانید از چای قاصدک کمک بگیرید.

این گیاه دارویی باعث می شود تا عملکرد کبد شما بهبود پیدا کند. چای قاصدک باعث می شود تا آب حبس شده در بدن از بین برود. همچنین شما می توانید این ادویه را با ادویه های دیگر ترکیب کنید تا چربی های شکم شما از بین برود.

 

  • مصطفی کسعلی
  • ۰
  • ۰

آسیب‌های کمر بدترین کابوس یک ورزشکار.

بسیاری از حرکات انسان به توانایی در پایداری و حرکت روان ستون فقرات بستگی دارد.

اگر دچار فتق دیسک شوید چه اتفاقی می‌افتد؟

شاید کنجکاو باشید که آیا دوباره می‌توانم وزنه بلند کنم؟

پاسخ کوتاه آن مثبت است، اما ابتدا بیایید در مورد اینکه فتق دیسک چیست بحث کنیم و سپس ببینیم چگونه می‌توانید به ‌صورت بی‌خطر، تمرینات قدرتی را به برنامه‌ی تمرین خود برگردانید؟

  • مصطفی کسعلی
  • ۰
  • ۰

چگونه افکار منفی و خودشکن را از بین ببریم؟

چگونه می توانیم افکار و رفتارهای خودشکن را پشت سر بگذاریم؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام افکار و رفتارهای خودشکن را در ذهن خود می پرورانند، درک دلیل اصلی ریشه این افکار و رفتارها برایتان بسیار مهم خواهد بود.

خود رفتارهای خودشکن انقدرها قوی نیستند که نتوانید بر آنها غلبه کنید. در واقع درک موقعیت خود در زندگی و چالش های گذشته باعث ایجاد چنین مارپیچی از الگوهای خودشکن خواهد شد که می تواند شما را نابود کنند.

انسان ها مخلوقات عادات خود هستند و بیشتر اوقات توجه بیش از حد به یک عادت باعث شکوفا شدن آن می شود. مغز ما فعالانه سعی می کند تا ما را از تغییر روش ها، از امتحان کردن چیزهای جدید و ترک منطقه راحتی مان باز دارد.

با این حال، عادات مسیر خود را طی می کنند. اگر عادت های سالمی مانند مسواک زدن صبح و شب را کنار گذاشته اید، مراجعه شما به دندان پزشک دردناک تر خواهد بود.

یکی از عادات ما عادات و رفتارهای خودشکن هستند، عاداتی که آنها را پرورانده ایم و باعث صدمه دیدنمان می شوند نه پیشرفت و تعالیمان.

آیا حس می کنید در شرایطی هستید که بارها به خود گفته اید: “من اگر X ،Y یا Z را انجام بدهم می توانم از تمام استرس هایی که در درونم است خودداری کنم؟

سرزنش کردن خود معمولا بسیار آسان است و لذا اکثر مردم این کار را انجام می دهند.

شما با خود می گویید که استرس دارید، چرا که در کار بیش از حد غرق شده اید یا کاملاً مطابق با برنامه پیش نرفته اید. شاید شما شب گذشته نتوانسته باشید 9 ساعت کامل بخوابید و به احتمال زیاد، افکار خودشکن و الگوهای مخرب مغزتان را پر کرده و اشتباهات پر هزینه گذشته را به یادتان می آورند.

شاید این اولین بار نباشد که شما بدون برنامه عمل کرده اید و پس از آن یک فکر مخرب تمام ذهنتان را اشغال کرده باشد: “واقعا من که هستم؟ چنین چیزی هرگز اتفاق نمی افتد پس بی خودی زحمت نکش؟”

بیایید ابتدا بر افکار خود منکوب کننده غلبه کنیم.

  • مصطفی کسعلی
  • ۰
  • ۰

سخنان بزرگان در مورد شکست در زندگی

به نظر می رسد که شکست برای عموم مهم تر از موفقیت است یا حداقل اینطور به نظر می رسد. وقتی که ما در مورد آن فکر می کنیم دلهره می گیریم ، سعی می کنیم از آن جلوگیری کنیم و هر وقت ایده های غیر متعارف داریم از خود سؤال می کنیم که ایا موفق خواهیم شد یا شکست خواهیم خورد. اما حقیقت ساده این است — هیچ موفقیت بزرگی هرگز بدون شکست حاصل نشده است.

ممکن است شکست شما یک شکست فاحش باشد. یا یک سری خراب کاری های کوچک درست مانند 10،000 بار تلاش ادیسون برای اختراع لامپ یا 5126 تلاش دیسون برای اختراع جارو برقی بدون کیسه اما ، چه دوست داشته باشیم و چه از ان بهراسیم ، شکست پلی است که برای رسیدن به رویاهایمان باید از ان عبور کنیم.

چند ماه پیش ، من یک سخنرانی کوتاهی در مورد این موضوع داشتم. و امروز می خواهم مجموعه ای از 20 نقل قول را با شما به اشتراک بگذارم که امیدوارم به شما کمک کنند تا به شکل متفاوتی به این موضوع نگاه کنید.

  • مصطفی کسعلی
  • ۰
  • ۰

 

آموزش کامل سئو ویدیو

این روزها به هر طرفی نگاه کنید، محتوای ویدئویی را در دنیای آنلاین خواهید دید. مشتریان شما عاشق محتوای ویدئویی هستند.

واقعیت این است که بر اساس تحقیقات انجام شده توسط سایت هاب اسپات، 85 درصد از افراد بر این باورند که عاشق ویدئوهای تولید شده از طرف برندهای موجود هستند و 72 درصد از آن ها ترجیح می دهند از فایل های ویدئویی برای یادگیری جنبه های مختلف محصولات و خدمات استفاده کنند. به طور میانگین مشتریان هر روز یک و نیم ساعت محتوای ویدئویی را تماشا می کنند.

  • مصطفی کسعلی