لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۰
  • ۰

اگر قصد سفر به کیش را دارید بهتر است در خرید بلیط هواپیما با دقت بیشتری انتخاب کنید.

جزیرهی کیش در هر فصل از سال مسافر دارد و بلیط هواپیما و هتلهای کیش همیشه خریدار دارند. اما در سفر به کیش هم مثل هر سفر دیگری اگر از قبل از سفر برنامهریزی درستی کرده باشید هم میتوانید در هزینهها صرفهجویی کنید و هم تجربهی منحصربهفردی از سفر داشته باشید. از خرید بلیط هواپیما تا رزرو هتل کیش تا گشتوگذار در دیدنیهای کیش و خرید از مراکز خرید کیش، و حتی غذا خوردن در رستورانهای کیش، همه نکاتی دارند که بهتر است قبل از سفر به آنها فکر کرده باشید.

ارزانترین و بهترین بلیط هواپیما کیش

قیمت بلیط هواپیما کیش در فصلها و ماهها و روزهای مختلف نوسان زیادی دارد و بسته به اینکه در فصل شلوغی به کیش سفر میکنید یا تعطیلات عید نوروز یا فصل جشنوارههای خرید کیش را برای سفر انتخاب کردهاید، یا اینکه میخواهید در روزهای خلوتی کیش به این جزیره سفر کنید، قیمت بلیط هواپیما متفاوت خواهد بود.

بنابراین بهتر است قبل از سفر به کیش انواع بلیط هواپیما کیش را بشناسید و قیمت هرکدام از این بلیطها را بدانید، و با مقایسهی چندین و چند بلیط هواپیما کیش به بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما کیش برسید. اگر به بخش خرید بلیط هواپیما زورق، که یک شرکت اینترنتی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است و اطلاعات 1000 شرکت هواپیمایی جهان را یکجا جمع کرده، بروید بعد از وارد کردن شهر مقصد و تعیین تعداد مسافر و تاریخ سفر فهرستی از همهی انواع بلیط هواپیما کیش میبینید. این فهرست از ارزانترین بلیط هواپیما کیش تا گرانترین بلیط را در بر میگیرد.

اما قیمت تنها معیار انتخاب بلیط هواپیما کیش یا هر بلیط هواپیما خارجی یا داخلی دیگر، نیست. بعد از آن که قیمت بلیط هواپیما کیش را دیدید، به ساعت پرواز دقت کنید تا بلیط هواپیما با برنامهی سفر شما همخوانی داشته باشد. اینکه کمی پول بیشتر برای بلیط هواپیما کیش کنار بگذارید بهتر است تا اینکه نیمی از روزتان هدر برود یا نیمههای شب به کیش برسید و نتوانید تا ظهر روز بعد به هتلتان بروید.

بعد از قیمت و ساعت پرواز، میتوانید با فیلترهای زورق انواع بلیط کیش را براساس شرکت هواپیمایی، تخفیف پرواز و نوع بلیط، سیستمی یا بلیط هواپیما چارتر، مرتب کنید و به آن بلیط هواپیما برسید که با بودجه و برنامهی سفر شما جور درمیآید.

نکتهی بعدی در خرید بلیط هواپیما شرایط کنسلی بلیط هواپیما است. اگر از چند هفته یا چند ماه پیش از سفر خرید بلیط هواپیما کیش را انجام میدهید تا بلیط هواپیما را با قیمت کمتر بخرید، باید به این نکته توجه کنید تا در صورت کنسل شدن سفرتان جریمهی زیادی نپردازید. بلیطهای سیستمی معمولاً امکان کنسل کردن دارند، اما نه همهی آنها. بلیطهواپیما چارتر هم امکان کنسل کردن ندارد، و باید در خرید آن بیشتر دقت کنید.

بلیط هواپیما چارتر معمولاً ارزانتر است و تا یک یا دو هفته مانده به تاریخ سفر نمیشود آن را خرید. اما اگر در فهرست زورق بلیط هواپیما چارتر پیدا کردید و از سفرتان مطمئن هستید، با خیال آسوده بلیط هواپیما چارتر را بخرید و رسید قطعی خرید بگیرید. زورق بعد از خرید به شما تضمین ثابت ماندن قیمت بلیط هواپیما چارتر و حضور در لیست پرواز بلیط هواپیما چارتر را میدهد تا به مشکلاتی که خیلیوقتها برای مسافران بلیط هواپیما چارتر پیش میآید برنخورید.

 

هتل ارزان کیش

بعد از بلیط هواپیما نوبت به رزرو هتل میرسد، و در رزرو هتل هم هرچه بیشتر مقایسه کنید به هتل بهتر و ارزانتری خواهید رسید. در بخش رزرو هتل زورق بعد از وارد کردن شهر مقصد و تعیین تاریخ سفر و تعداد مسافران، انواع هتل کیش را خواهید دید که از ارزانترین هتلهای کیش گرفته تا هتلهای لوکس و گرانی مثل هتل ترنج و هتل داریوش در آن هستند. این فهرست هم مثل فهرست خرید بلیط هواپیما کیش از ارزان به گران مرتب شده است، ولی قیمت هتل کیش هم تنها معیار انتخاب نیست و باید بدانید که اگر هتل ارزان رزرو میکنید از بعضی امکانات صرفنظر کردهاید.

یکی از مهمترین معیارهای انتخاب هتل ارزان و خوب موقعیت مکانی هتل کیش است. اگر به قصد خرید به کیش میروید بهتر است هتل را نزدیک به مراکز خرید کیش انتخاب کنید، و اگر میخواهید از منظرهی خلیج لذت ببرید به سراغ هتلهای ساحلی بروید. بعد از موقعیت مکانی هم ویژگیهای دیگری در انتخاب هتل تأثیر دارند، که میتوانید با سر زدن به صفحهی اختصاصی هر هتل در زورق این ویژگیها را بشناسید. در این صفحهها عکس نمای بیرونی و توی اتاقهای هتل هست، و شرایط و قیمت و امکانات تک تک اتاقها، و نظر مسافران قبلی هتل، رتبهی هتل بین هتلهای دیگر، و موقعیت هتل روی نقشه.

 

سفر ارزان به کیش

از آنجا که در سایت زورق به اطلاعات 1000 شرکت هواپیمایی جهان و بیش از 400 هزار هتل در سراسر جهان و ایران دسترسی دارید، و میتوانید هرقدر که خواستید از خانه یا محل کار، یا با اپلیکیشن رایگان زورق از توی مترو یا در صف خرید، بین انواع بلیط هواپیما و هتل کیش مقایسه کنید، پیدا کردن و خرید و رزرو ارزانترین بلیط کیش و هتل کیش کار آسانی است. خرید در زورق هم خیلی ساده است و فقط با چند کلیک ساده میتوانید با کارت شتاب خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام دهید. و این امکان به بلیط داخلی و هتل داخلی محدود نمیشود و بلیط استانبول، بلیط دبی، بلیط مسکو یا بلیط پاریس، یا هر بلیط هواپیما خارجی دیگر، و هر هتلی در سراسر جهان را میتوانید به صورت ریالی با کارت شتاب و آنلاین بخرید و رزرو کنید، و رسید قطعی بگیرید. هر وقت هم برنامهی سفرتان تغییر کرد، میتوانید آنلاین خرید و رزروتان را کنسل کنید.

راهنمای سفر زورق هم در سفر به کیش و شهرهای توریستی ایران و جهان همراه شما است و میتوانید با خواندن آن بهترین رستورانهای کیش را بشناسید، ارزانترین و بهترین مراکز خرید کیش را پیدا کنید، و بدانید که در سفر به کیش کدام دیدنیهای کیش را نباید از دست داد. به این ترتیب همهی کارهای سفر به کیش، از برنامهریزی برای سفر و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تا برنامهریزی هر روز از سفر، را میتوانید در زورق انجام دهید و دیگر دغدغهای نماند جز اینکه شما فقط چمدان ببندید.

  • ۹۶/۰۸/۲۱
  • مصطفی کسعلی

رپورتاژ آگهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی