لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۰
  • ۰

ذرت در خواب نشانگر رشد، باروری، فراوانی و شکوفایی است. معمولاً دیدن ذرت در خواب معنای مثبت و خوبی دارد. به این که ذرتی که در خواب مشاهده می کنید، پخته شده یا نه حتما توجه کنید. چرا که این چیزها در تعبیر خواب ذرت بسیار مهم هستند.

در زیر ما به مضامین خاص مربوط به ذرت خواهیم پرداخت تا به شما در تفسیر معنای دیدن رویای ذرت کمک کنیم.

خواب خوردن ذرت

خوردن ذرت در خواب، به احساسات و عقاید شما در مورد ثروت و دارایی تان اشاره دارد. به طعم و طرز تهیه ذرت هم حتما توجه نمایید. اگر ذرتی که در خواب خورده اید خوشمزه و لذت بخش بود، خواب به شما نشان می دهد که شما از مخارجی که متقبل می شوید بسیار خوشحال هستید. با این حال، اگر ذرتی که می خورید فاسد و بی حاصل بود، می تواند نشان دهنده این امر باشد که شما در مورد نحوه دخل و خرجتان با خانواده مشکل دارید.

رویای برداشت محصول ذرت

برداشت محصول ذرت در خواب، نشان می دهد که برای به دست آوردن پول هنوز تلاش زیادی لازم است. بنابراین تا جایی که ممکن است کار کنید و در آخر پاداش های خود را درست همانند همان ساقه های ذرت برداشت خواهید کرد.

رویاهایی درباره زمین کشاورزی بزرگ ذرت

اگر در خواب یک زمین کشاورزی بزرگ مملو از ذرت دیدید یا در آن گم شدید، این خواب به شما نشان می دهد که بیشتر از آنچه گنجایشش را دارید فکر می کنید. شاید ثروت زیادی مانند برنده شدن لاتاری یا پاداش در انتظارتان باشد. و احساس غرق شدن در امکانات و فرصت های حاصل از این ثروت جدید ذهن شما را به چالش می کشد. این رویا با وجود چیزهای خوب، خبر از این دارد که دچار مشکلات زیادی خواهید شد.

رویای کاشت ذرت

کاشت ذرت در خواب به معنای آماده شدن برای موفقیت و دست یافتن به ثروت است. این رویا حاکی از آن است که شما در مرحله اولیه فعالیت خود قرار دارید و لذا شاید فکر می کنید به نتیجه چشم گیری دست نخواهید یافت. این خواب به شما می گوید صبور باشید و درست همانند ذرتی که بعد از کاشته شدن از زمین بیرون می آید منتظر کسب نتایج بهتر باشید.

رویای خرید ذرت

رویای خرید ذرت، تغییرات زندگی آینده و رونق گرفتن کسب و کارتان را پیش بینی می کند. به احتمال زیاد شما به سمت بخش مهمی از زندگی خود پیش خواهید رفت. این بخش مهم می تواند ازدواج یا کسب هدایای قابل توجهی باشد که عزیزانتان به شما ارائه می دهند، از این مبادله پولی پشیمان نخواهید شد و می توانید به خوشبختی و فراوانی بیشتری دست پیدا کنید.

رویای ذرت شیرین و تازه

رویاهای ذرت تازه و شیرین به یافتن ثروتی باد آورده در آینده نزدیک اشاره دارد. با این حال، هدف اصلی شما باید این باشد که ببینید که چگونه می توانید از آن پول نقد باد آورده جدید استفاده کنید.

تعبیر خواب غلاف ذرت

دیدن خواب ذرت کاملاً پوشیده شده با غلاف ذرت دست نخورده، بیانگر این است که شما باید ثروت خود را پنهان کنید. با افشا کردن و نمایش دادن دارایی های خود به دیگران، ممکن است ناخواسته مشکلات جدیدی را وارد زندگی خود کنید. با این حال، دیدن پوسته ذرت بدون وجود ذرتی در آن، نشان می دهد که شما در حال یافتن راه های بیشتری برای سود بردن از دارایی های خود هستید.

رویای مزرعه ذرت

دیدن یک مزرعه ذرت در اندازه ای قابل کنترل و مطلوب، نشان دهنده سعادت و سلامت شما خواهد بود.

رویای خوشه ذرت

دیدن خوشه ذرت در خواب معمولاً به سردرگمی مربوط به تصمیمات مالی یا برنامه های اقتصادی باز می گردد. ممکن است شما مقداری پول پس انداز کرده باشید و یا می خواهید کمی پول پس انداز کنید اما نمی دانید این پول را در کجا سرمایه گذاری نمایید.

رویای شما در مورد کیسه ذرت

کیسه های ذرت در خواب، به مکان هایی که می توانید ثروت خود را در آنها پس انداز کنید، اشاره دارند. کیسه های ذرت به نوعی صندوق اضطراری روز مبادا یا منبعی را نشان می دهند که می توانید پول خود را در آنجا پس انداز نمایید. یک کیسه ذرت پاره یا سوراخ، نشان می دهد که شما ناخواسته پس انداز خود را برای چیزهای بی ارزش هدر داده اید.

دیدن رویای ذرت یا دانه های ذرت خشک

دیدن یک ذرت یا دانه های ذرت خشک در خواب، به چیز بی اهمیتی اشاره دارد که به زودی برایتان اتفاق خواهد افتاد. با این حال، دیدن دانه های ذرت خشک که می خواهید آنها را بکارید، به ایده ها یا افکاری اشاره دارند که به طور بالقوه می توانند برایتان ثروت زیادی را به همراه داشته باشند.

خواب دیدن پوسته های ذرت

رویاهای پوسته ذرت، به شما قول می دهد فرزندان زیبایی خواهید داشت.

دیدن رویای آرد ذرت یا غذای تهیه شده از ذرت

دیدن خواب آرد ذرت یا غذای تهیه شده از ذرت، به شما پیشنهاد می کند که از دیگر دارایی ها یا سرمایه های خود هم استفاده کنید. شما از آنچه در اختیار دارید به طور کامل استفاده نمی کنید و لذا آن ثروتی را که مد نظرتان است دریافت نخواهید کرد. با این حال، این خواب می تواند نشان دهد که شما نگران کمبود ثروت خود نیستید و نیازهای مالی خود را کاملا پذیرفته اید و در صدد بر طرف کردنشان هستید.

رویای نان ذرت

نان ذرت در خواب به شما نشان می دهد که از ثروت و یا خوشبختی ای که در انتظارتان است لذت خواهید برد. این خوشبختی یا ثروت به درآمد اضافی حاصل از کارهایی که قبلا انجام داده اید مربوط باشد.

رویای چوب ذرت

دیدن خواب چوب ذرت نشان دهنده تحقق وعده ها است. شما قادر خواهید بود آنچه را که گفته اید انجام دهید و نتایج نیز به سرعت خودشان را نشان خواهند داد

رویای ذرت بو داده

دیدن خواب ذرت بو داده، بیانگر این موضوع است که برای رسیدن به اهداف خود به پشتکار و صبر نیاز دارید. شما نباید بیش از حد نگران باشید و یا برای رسیدن به نتیجه مطلوب یا پیشرفت بیش از حد تلاش کنید، زیرا این تلاش ها ممکن است بیشتر شما را عقب بیندازند. فقط مسیر خودتان را ادامه دهید و تلاش کنید.

رویای ذرت پخته شده

مشاهده خواب ذرت در حال پختن، به شما نشان می دهد که در رابطه با مسایل مالی، به کمک و مشورت با دوستان و خانواده خود نیاز خواهید داشت. شاید شما روی چیزی سرمایه گذاری کرده اید و اکنون درآمد مورد نظر به شما باز نگشته، لذا باید از سایر افراد کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. با این حال، به محض بازگشت ثروتتان حتما مبلغی را به کسانی که از مشاوره شان استفاده نموده بودید اختصاص دهید.

رویای پاپ کورن

پاپ کورن در رویاها عموماً بیانگر رشد یا ایده های مثبت است.

رویای ذرت سبز

ذرت سبز در رویاها نمادی برای قدردانی از آنچه دارید است. برای ثروت و دارایی هایی که تا کنون توانسته اید به دست آورید قدردان باشید تا بتوانید چیزهای بیشتری در آینده به دست آورید.

رویای ذرت زرد

اگر در رویای خود ذرت زرد و یا طلایی رنگی را مشاهده نمودید، باید بدانید که این ذرت نشانگر تمایل شما برای درک این موضوع است که چگونه می توانید در آینده درآمد بیشتری کسب کنید. شما می توانید برای کسب سود بیشتر، همه جزئیات را در نظر بگیرید.

رویای ذرت سفید

خوردن ذرت سفید در خواب، نشان دهنده این است که بالاخره پس از پشت سر گذاشتن فشارها و اضطراب های فراوان سرگرمی و شادی بی نظیری به سراغتان خواهد امد. اما باید سرگرمی یا ورزش را انتخاب کنید که هزینه زیادی نداشته باشد.

رویای ذرت آب نباتی

رویاهای ذرت آب نباتی نشان می دهد که شادی و لذت شما ممکن است در بخش هایی از زندگیتان پنهان شده باشد که هیچ وقت به آنها توجه نمی کنید. گاهی اوقات خواب هر گونه ذرتی می تواند نشان دهنده لذت بردن باشد. به اطرافیان خود توجه کنید و عشق و سعادت پنهان شده در میانشان را پیدا کنید.

 

منبع:

ذرت خام در خواب

  • ۹۸/۰۷/۱۵
  • مصطفی کسعلی

ذرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی