لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۰
  • ۰

شیطان نمادی از شر است، موجودی مخالف خدا، که هیچ خیری در وجودش نیست. مردم اغلب اوقات در مورد شیطان صحبت می کنند و گاهی اوقات خوابش را می بینند. این خواب ها ممکن است در طول روز باعث ایجاد احساس وحشت در شما شوند.

چنین رویاهایی می توانند نمادی از محدودیت های شما، جنبه های منفی شخصیتتان و کارهای غلطتان باشند. آنها می توانند حاکی از داشتن افکار منفی یا دیدگاه های بدی در مورد چیزی باشند و یا می توانند نشان دهنده احساس گناه شما در مورد چیزی باشند؛ به عنوان مثال برخی افکار یا اعمالی که انجام داده اید ممکن است باعث شوند که چنین احساسات ناراحت کننده ای داشته باشید و چنین خوابی ببینید.

علاوه بر این این رویا می تواند نمادی از بخش هایی از شخصیت شما باشد که از آنها آگاهی ندارید یا از آن چشم پوشی نموده و یا آنها را انکار می کنید.

شیطان رویای شما می تواند نشان دهنده خطرهایی باشد که به زودی زندگیتان را فرا می گیرند. این رویا ممکن است درباره کسی که نمی توانید به او اعتماد کنید به شما هشدار دهد.

چنین رویایی می تواند نشان دهنده قضاوت کردن خود به دلیل انجام کاری هم باشد. این خواب می تواند اظهار نظر سطحی شما را درباره شخص دیگری نشان دهد. علاوه بر این، این رویا می تواند هشداری باشد که به شما نشان می دهد باید قضاوت کردن دیگران را کنار بگذارید.

در بعضی موارد، رویاهای ما درباره شیطان می توانند نشان دهنده وجود برخی قدرت های منفی در زندگی مان باشند. این رویاها می توانند نشان دهنده وجود ترس، عصبانیت، شیطنت یا حرص و طمع باشند.

شیطان در خواب می تواند نشانه زیرکی، فریب، حیله گری و حتی هوش باشد. علاوه بر این چنین خوابی می تواند به شما هشدار دهد که به زودی با کسی برخورد خواهید داشت که از پشت به شما خنجر خواهد زد یا کسی که به عمد به شما آزار خواهد رساند. چنین رویاهایی می تواند نمادی از چیزهای منفی ای باشد که در حال حاضر بر زندگیتان سایه افکنده اند.

بعضی اوقات، رویاهای ما درباره شیطان می تواند نشان دهنده این باشند که فردی شما را نفرین می کند یا اینکه فردی شادی شما را خراب خواهد کرد.

در بعضی موارد، این رویا حاکی از وجود برخی مشکلات بزرگ یا مشکلی است که باعث می شود زندگیتان به جهنم تبدیل شود، یا ممکن است نمادی از ترس هایی باشد که می توانند زندگی شما را برای یک مدت طولانی خراب کنند.

این رویا می تواند تمایل یا نیاز شما را برای صدمه زدن به دیگران و لذت بردن از انجام این کار نشان دهند. این رویاها می توانند نشانه ای از احساس خوبی باشند که هنگام خراب شدن شادی دیگران به شما دست می دهد.

رویای شما درباره شیطان یعنی رویایی که در آن شیطان را مشاهده کنید ممکن است ترس های درونی شما را آشکار نمایند. چنین رویاهایی ممکن است نشان دهند که شما فرد پرخاشگری هستید. این رویا می تواند به شما نشان دهد که توسط افرادی محاصره شده اید که به آنها اعتماد ندارید یا ممکن است به نوعی به شما آسیب برسانند. در بعضی موارد، این رویا می تواند وضعیت بدی را در زندگی شما نشان دهد که باید آن را برطرف کنید.

این رویا می تواند نشان دهنده این امر باشد که باید مشکلات خود را به تنهایی و بدون درخواست کمک حل کنید.

رویای تبدیل شدن به شیطان، اگر در رویای خود به یک شیطان تبدیل شده اید، چنین رویایی می تواند نشان دهنده عدم توانایی شما برای مقاومت در برابر برخی وسوسه ها باشد. این رویا ممکن است نشان دهنده مشارکت در برخی فعالیت های غیرقانونی باشد که به زودی برملا خواهند شد و ممکن است به خاطر آنها مجازات شوید.

رویای تسخیر شدن توسط شیطان، اگر شما در خواب توسط شیطان تسخیر شده باشید، چنین رویایی می تواند حاکی از عدم کنترل رفتارها و افکار بد و منفیتان باشد. گاهی اوقات چنین خوابی می تواند نشان دهنده وجود استرس بیش از حد در زندگی تان باشد که باید به سرعت از شرش خلاص شوید. علاوه بر این چنین خوابی می تواند نشان دهنده این امر باشد که به زودی مشکلات مالی شما به پایان خواهند رسید و در نهایت می توانید استراحت کنید و نگرانی مالی نداشته باشید.

ممکن است انتظار داشته باشید شخصی که به شما نزدیک است به شما در حل مشکلات مالیتان کمک کند.

رویای دیدن شیطان در اتاقتان، اگر در خواب دیدید که شیطان در داخل اتاق شما بود، چنین رویایی می تواند نشان دهنده این باشد که باید در دوستی با بعضی افراد بسیار مراقب باشید و کسی را که می خواهید بخشی از زندگیتان باشد خوب ارزیابی کنید.

توصیه می شود قبل از نزدیک شدن به او، این فرد را خوب بشناسید.

رویای دیدن شیطان در لباس مبدل، اگر شیطان را در خواب دیدید، که مانند شخص دیگری لباس پوشیده بود، چنین رویایی اصلا نشانه خوبی نیست. این خواب می تواند به شما نشان دهد که با خودتان و دیگران صادق نیستید. در بعضی موارد، این رویا نشان دهنده کسی است که به شما دروغ می گوید یا خود را به جای شخص دیگری معرفی می کند.

رویای صحبت کردن با شیطان، اگر در خواب خود دیدید که با شیطان صحبت می کردید، بدانید که این رویا تفسیر خوبی ندارد. این رویا می تواند نشان دهد که شما یارای مقاومت در برابر وسوسه ها را ندارید.

رویای بودن در کنار شیطان در یک مکان ناشناخته، اگر در یک مکان ناشناخته همراه شیطان بودید، بدانید که این رویا تفسیر خوبی ندارد. این رویا می تواند نشان دهنده این امر باشد که به زودی بیماری به سراغتان خواهد آمد پس بهتر است که توسط پزشک ویزیت شوید.

دیدن این رویا که شیطان رفیق شماست، اگر در خواب دیدید که شیطان دوست شماست، بدانید که این رویا تفسیر خوبی ندارد. این رویا می تواند نشان دهد که شما فردی هستید که به راحتی تحت تأثیر حرف ها و سخنان دیگران قرار می گیرید و این سخنان بر انجام کارهای شما تاثیر می گذارند.

دیدن خوابی که در آن شیطان در تاریکی به شما نگاه می کند، اگر در خواب دیدید که شیطان در تاریکی به شما نگاه می کند، بدانید که این رویا تفسیر خوبی ندارد و غالباً نشانگر آن است که شخصی که به شما نزدیک است قصد دارد به نوعی به شما صدمه بزند.

دیدن خوابی که در آن شیطان در حال لبخند زدن به شماست، اگر در خواب دیدید که شیطان به شما لبخند می زند بدانید که این رویا تفسیر خوبی دارد و اغلب نشان دهنده این امر است که شانس درب خانه شما را خواهد زد.

دیدن خوابی که در آن شیطان خانواده شما را تهدید می کند، اگر در خواب دیدید که شیطان به نوعی خانواده شما را تهدید می کند، بدانید که مشکلاتی برای اعضای خانوادتان پیش خواهد آمد که شاید نیاز به همدردی شما داشته باشند. در برخی موارد، این خواب واکنش غریزی ناخودآگاه شما را نشان می دهد و نشان دهنده این  است که خانواده شما در معرض خطر قرار دارند.

بنابراین عاقلانه است که به اعضای خانواده خود هشدار دهید که مراقب خودشان باشند.

رویای عصبانی شدن شیطان، اگر در خواب دیدید که شیطان عصبانی شده، بدانید که چنین رویایی می تواند نشانه مشکلات و مسایلی باشد که به زودی با آن روبرو خواهید شد.

دیدن رویایی در مورد فرار از دست شیطان، اگر در خواب دیدید که سعی می کنید از دست شیطان فرار کنید، چنین رویایی می تواند نشان دهنده این امر باشد که به زودی با روسای خود درگیر خواهید شد. علاوه بر این این رویا می تواند نشانگر مشارکت شما در برخی مشاغل بحث برانگیز باشد و نشان دهد که برخی اقداماتتان ممکن است شما را به خطر بیاندازند یا شما را با عواقب جدی ای روبرو نمایند.

از این رویا به عنوان یک هشدار استفاده کنید تا از قرار گرفتن در چنین شرایطی خودداری نمایید.

دیدن خوابی که در آن شیطان بر سر راه شما قرار گرفته است، اگر در خواب دیدید که شیطان به نوعی بر سر راه شما ایستاده و شما را از انجام کاری که می خواهید انجام دهید نهی می کند، این رویا تفسیر خوبی ندارد. این رویا می تواند نشان دهنده شخص یا چیزی باشد که مانع پیشرفت شما خواهد شد. شاید شخص یا اشخاصی در زندگی شما باشند که تمام تلاش خود را می کنند تا از موفقیت شما جلوگیری نمایند.

رویای نبرد با شیطان، اگر در یک رویا با شیطان در نبرد بودید، چنین رویایی می تواند نشان دهنده نبرد درونی شما با خودتان باشد. این رویا می تواند نشانه ای از احساسات و تهدیدات ناپایدار در مورد سلامتی جسمیتان باشد. در برخی موارد، این رویا نشان دهنده خطر و تهدید رقبا و دشمنان شما است که فقط منتظر لحظه ای مناسب هستند تا از پشت به شما خنجر بزنند یا شما را خراب کنند.

ممکن است شخصی از ترس های شما علیه خودتان استفاده کند. بعضی اوقات این خواب می تواند نشان دهنده موفقیت شما در شکست دادن دشمنانتان باشد.

رویای کشتن شیطان، اگر در خواب دیدید که شیطان را کشتید، بدانید که چنین رویایی نشانه خوبی است. این رویا می تواند نشان دهنده صادق بودن شما و توانایی تان در برخورد با شر باشد. شما احتمالاً دارای ارزش ها و اصول محکمی هستید و برای کمک به افراد نیازمند آماده هستید.

دیدن خوابی که در آن شیطان به نوعی به شما کمک می کند، اگر در خواب دیدید که شیطان به شما کمک می کند تا کار مهمی را انجام دهید، بدانید که چنین رویائی معمولاً پیامی از ناخودآگاه شماست که در آن به شخصیت شما اشاره شده است. ممکن است شما خود را تنها فردی بدانید که همواره کار درست را انجام می دهد و همواره نظر دیگران یا توصیه های آنها را رد می کنید.

خواب رفتن به جهنم با شیطان، اگر در خواب دیدید که با شیطان به جهنم رفتید، چنین رویائی می تواند نشانه خوبی باشد. این رویا می تواند بهبود وضعیت مالی شما یا افزایش درآمدتان در آینده را نشان دهد. علاوه بر این این رویا می تواند نشان دهنده پیشرفت در زندگی عشقیتان باشد.

رؤیایی در مورد شیطان که لباسی به رنگ سیاه پوشیده شده است، اگر شیطان را در خواب دیدید، و دیدید که لباسی به رنگ سیاه پوشیده، چنین رویایی می تواند بیانگر برخی از مشکلات شما باشد که به زودی چالش های زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت.

رؤیای قربانی کردن چیزی برای شیطان، اگر در خواب دیدید که برای شیطان قربانی می کردید، بدانید که چنین رویایی تفسیر خوبی ندارد. این امر می تواند به معنای به دست آوردن ثروت و چیزهای مادی از طریق فریب دادن دیگران و سایر روش های نادرست باشد. این خواب به شما یادآوری می کند که مراقب باشید زیرا به زودی ممکن است به همین دلیل گرفتار شده و مجازات شوید.

رویای خدمت به شیطان، اگر در خواب دیدید که به شیطان خدمت می کنید، چنین رویایی می تواند نشان دهنده این باشد که شما فردی هستید که به راحتی می توانید تحت تأثیر دیگران قرار بگیرید. این امر می تواند نشان دهنده مشارکت در فعالیت های غیر اخلاقی یا حتی غیر قانونی و گرفتار شدن در دام وسوسه های مختلف باشد.

منبع: ابلیس در خواب

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • مصطفی کسعلی

ابلیس

شیطان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی