لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۰
  • ۰

شبی را

سکوتی را

ریزش یک قطره اشکی را

برایت آرزو دارم…!

که شاید یاد من باشی

لیلا مقربی


گرما یعنی نفس های تو

دست های تو، آغوش تو

من به خورشید ایمان ندارم…

احمد شاملو



عشق همین است

همین که یک ذره از تو

می شود تمام من…

علیرضا‌ اسفندیاری



به خودم آمدم

انگار تویی در من بود

این کمی بیشتـر از

دل به کسی بستن بود…

علیرضا آذر


در شب کوچک من، دلهره ویرانیست

گوش کن وزشِ ظلمت را میشنوی؟

من غریبانه به این خوشبختی می‏ نگرم!

فروغ فرخزاد



دستان تو نقاشان ماهرند

طرحی کشیده‌اند در من

مختصر به نام عشق…

نیلوفر ثانی



هیچ راهی دور نیست

وقتی جهانم آغوشِ توست..!

ستایش قاسمی


متن رومانتیک

قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم

روی اسم تو قفل می شود . . .

عاشقانه های کوتاه

به چه مشغول کنم

دیده و دل را که مدام

دل تو را می طلبد،

دیده تو را می جوید . . .

شعر عاشقانه و ناب

بی تو با قافله ی

غصه و غم ها چه کنم؟!

تار و پودم تو بگو

با دل تنها چه کنم ؟!

استاد شهریار

دوبیتی عاشقانه

دلتنگم و دیدار تو درمان من است

بی رنگ رخت زمانه زندان من است

بر هیچ دلی مبـاد و بر هیچ تنی

آنچ از غم هجران تو بر جان من است

اشعار مولانا

اس ام اس عشقولانه

مثل گل های ترک خورده کاشی شده ام !

بعد تو پیر که نه ،

من متلاشی شده ام . . .

مهدی نظام آبادی

بهترین تکست های عاشقانه

تا گرمی آغوش تو هست

ایمان نمی آورم ،

به آغاز فصل سرد . . .

کپشن عاشقانه کوتاه

ما آزموده‌ایم

در این شهر بخت خویش

بیرون کشید باید

از این ورطه رخت خویش . . .

استاتوس عاشقانه و زیبا

به دوست داشتَنت مشغولم . . .

همانند سربازی که سالهاست ؛

در مقری متروکه ،

بی خبر از اتمام جنگ ، نگهبانی می دهد !

سخنان فلسفی عاشقانه

و عمق عشق

هیچگاه شناخته نمی شود

مگر در زمان فراق…

جبران خلیل جبران

منبع: جملات عاشقانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی