لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۰
  • ۰

 

اقدام برای تهیه و واردات لوازم پزشکی یکی از حساس‌ترین کارهایی است که باید با تعهد کامل و مسئولیت پذیری بالا و شناخت کامل از تولیدکنندگان خارجی صورت بگیرد. به همین دلیل برای تهیه این تجهیزات، باید به شرکت‌های مطرح و معتبر در حوزه واردات که در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت دارند مراجعه کرد. در این مطلب از نوین طب، لیستی از 6 شرکت وارد کننده کالا و لوازم پزشکی در ایران را به شما همراهان گرامی معرفی می‌کنیم.

 

بهترن شرکت های وارد کننده لوازم پزشکی در ایران

کالا اندیش مایسا

لیست بهترین شرکت‌های وارد کننده لوازم پزشکی در ایران را با شرکت کالا اندیش مایسا شروع می‌کنیم که یکی واردکنندگان مطرح و با سابقه در زمینه تجهیزات پزشکی است. این شرکت در این مسیر تجربه‌های بسیاری کسب کرده است و همین امر باعث شده تا محصولات پزشکی وارداتی این شرکت، جزو کالاهای درجه یک‌ باشند. کالا اندیش مایسا با به کارگیری افراد متخصص و توانا، انتخابی درست برای خرید و تهیه تجهیزات پزشکی است.

شرکت تجهیزات پزشکی افرا طب

شرکت تجهیزات پزشکی افرا طب، از قدمت 35 ساله در زمینه تامین تجهیزات پزشکی در ایران برخوردار است که انواع لوازم مصرفی پزشکی، کالاهای درمانی بیمارستانی و خانگی را برای متقاضیان تامین می‌نماید. همچنین در صورت درخواست مشتریان، امکان سفارش گذاری برای اقلام ناموجود نیز از طریق این شرکت میسر است.

شرکت تجهیزات درمانی سدان مد

از دیگر واردکنندگان مطرح در زمینه کالاهای به روز پزشکی در ایران، شرکت تجهیزات درمانی سدان مد است که با داشتن رزومه 16 ساله و دریافت عنوان بزرگ‌‌ترین مرجع برخط فروش تجهیزات پزشکی، نشان از اعتبار این مجموعه در بازار واردات و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی دارد. کالاهای عرضه شده در این مجموعه از طریق تولیدکنندگان برتر جهان تامین می‌شوند.

شرکت آسام طب

از جمله شرکت‌های پیشرو در زمینه واردات لوازم پزشکی آسام طب است. این شرکت از سال 1395 قدم در این عرصه نهاده است و با رویکردی نوین، سعی در ارائه خدمات اینترنتی ارزشمند به متقاضیان دارد. اجاره تجهیزات پزشکی، تعمیرات و فروش ملزومات پزشکی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

شرکت تجهیزات دارویی دوستکام

این شرکت از سال 1371 در زمینه واردات تجهیزات دندانپزشکی، دارویی، آزمایشگاهی، تومورهای لابراتوری بیمارستانی و تومورهای جراحی فعالیت موثر دارد. و شعار خود را مسئولیت پذیری بالا در این زمینه قرار داده و معتقد است که فعالیت در حوزه پزشکی و تجهیزات آن، از آنجایی که نیاز واقعی جامعه است، باید با تعهد و ارائه به روزترین و معتبرترین تجهیزات باشد. تمام کالاهای وارداتی این شرکت از بهترین محصولات به روز جهانی هستند.

شرکت پارس

این شرکت فعال در زمینه تجهیزات پزشکی، در آغاز انقلاب تاسیس و راه اندازی شده است. بهتر است بدانید که این شرکت از اولین وارد کنندگان دستگاه سی تی اسکن در ایران بوده و تا تاکنون 340 دستگاه سی تی اسکن را به بخش‌های مختلف کشور تحویل داده است.همچنین این شرکت، با کمک کمپانی توشیبا (Canon فعلی) فعالیت‌های مختلفی در حوزه تشخیص پزشکی و با امکان سرمایه‌گذاری و مشارکت با بخش‌های خصوصی یا دولتی در زمینه دستگاه‌های پیشرفته پزشکی نظیر سی‌تی اسکن، MRI، آنژیوگرافی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی توشیبا و … را داشته است و تا امروز نیز این خدمات و فعالیت‌ها را عرضه می‌کند.

 

منبع نوین طب

  • ۰۲/۰۸/۱۰
  • مصطفی کسعلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی