لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۱
  • ۰

 آیا به پاک کننده آرایش نیاز دارید که به سلامتی پوستتان نیز کمک کند؟ آیا تا به حال روغن بادام را در نظر گرفته اید؟ همان طور که می دانید این روغن شگفت انگیز، فواید بسیاری برای سلامتی پوست و مو دارد. معمولا روغن بادام در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود، چرا که به تقویت پوست در بسیاری جهات کمک می کند.

این روغن یک آنتی اکسیدان فوق العاده است که آثار مخرب آفتاب را ترمیم کرده و اثرات پیری پوست را کم می کند. این ها تنها تعداد محدودی از خواص روغن بادام برای پوست است. برای پاک کردن آرایش، کاربرد روغن بادام عجیب است؟ در ادامه متوجه خواهید شد.

چرا روغن بادام یک پاک کننده مناسب است؟

وقتی یک پاک کننده آرایش را انتخاب می کنید، احتمالا همیشه به دنبال محصولی هستید که به طور موثری آرایش چشمان شما را پاک کند. خط چشم و ریمل، دو موردی هستند که به تلاش بیشتری برای کامل پاک شدن نیاز دارند. بسیاری از زنان در اقصی نقاط جهان که از این روغن برای پاک کردن آرایش چشمانشان استفاده کرده اند در مورد کیفیت از پاک کردن آرایش متحیر شده اند.

برخلاف بقیه پاک کننده ها که در فروشگاه ها یافت می شود، روغن بادام حاوی هیچ مواد شیمیایی که باعث آسیب رسانی به پوست تان شود نیست. روی پوست به آرامی می نشیند و آرایش را از بین می برد. وقتی از این روغن برای پاک کردن آرایش استفاده می کنید نیازی نیست پوست خود را بکشید یا تحت فشار قرار دهید. پوست شما بسیار حساس است و کشیدن آن باعث آسیب رسیدن به سلول های آن می شود. همچنین می تواند احتمال ظهور چروک های نازک را افزایش دهد.

دلیل دیگری که روغن بادام را به یک پاک کننده بی نظیر تبدیل کرده است، این است که بعد از استفاده از آن احساس چربی یا سنگینی بر روی پوست خود نمی کنید. استفاده از روغن بادام سبک، احساس فوق العاده ای به شما خواهد داد و کمک خواهد کرد به آرامی آرایش، آلودگی و دیگر ناخالصی ها را از روی صورت خود پاک کنید.

اگر پوست خشک یا آلرژی های پوستی ویژه ای مانند اگزمای خفیف، پسوریازیس و... دارید استفاده از روغن بادام به عنوان شیر پاک کن، بهترین انتخاب برای شماست. پوست شما را نرم خواهد کرد و از خارش و ترک و پوسته پوسته شدن رها خواهد کرد و این همان چیزی است که محصولات دیگر موجود در فروشگاه ها ندارند. در واقع چون این محصولات شامل مواد شیمیایی بسیاری هستند، می توانند این علائم را در برخی موارد تشدید کنند.

استفاده از پاک کننده روغن بادام

مراحل استفاده از روغن بادام بسیار ساده و به این صورت است: مقدار کافی از روغن بادام را بردارید روی کف دست خود بریزید و به آرامی روی سطح پوست ماساژ دهید، روی چشم و نواحی اطراف آن بیشتر تمرکز کنید. یک پنبه مرطوب با گلاب (یا آب مقطر) بردارید و به آرامی آرایش تان را پاک کنید.

  • روی ناحیه چشم از روغن بیشتری استفاده کنید، به خصوص اگر از ریمل ضدآب استفاده کرده اید.
  • وقتی کارتان تمام شد، صورت تان را با آب ولرم بشویید.
  • همچنین می توانید چند قطره روغن روی پنبه ریخته و بدین طریق آرایش خود را پاک کنید.

چون روغن بادام آثار حیرت انگیزی روی پوست دارد، نیازی نیست که بعد از پاک کردن آرایش صورت تان را بشویید. می توانید با خیال راحت اجازه دهید روغن اعجاز خود را روی پوست شما انجام دهد. همان طور که قبلا هم گفتیم می توانید از شر علائم برخی ناراحتی های پوستی راحت شده و همچنین رطوبت مورد نیاز را برای پوست فراهم کنید.

روغن بادام، چیزی بیش از یک پاک کننده آرایش است که به پوست شما درخشش یک پوست سالم را می دهد. تاثیری شگفت انگیز بر روی پوست شما دارد که باعث می شود دست از خریدن محصولات پاک کننده با برندهای مختلف بردارید و به روغن بادام اتکا کنید. با این روغن شما همان پوستی را خواهید داشت که همیشه آرزو داشته اید: درخشنده، نرم و زیبا!

منبع: پاک کردن آرایش با روغن بادام

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • مصطفی کسعلی

روغن بادام

پاک کردن آرایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی