لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۱
  • ۰

فصل‌های پاییز و زمستان در کانادا، سرمای سختی دارند، این موضوع از هیچ‌کس پنهان نیست و وقتی صحبت از پوست می‌شود، این تغییر فصل‌ها کاملا مشخص هستند. فصل سرما می‌تواند عوارضش را با ایجاد چالش‌های مختلف برای پوست‌تان، نشان دهد. از فصل سرما جان سالم به در ببرید و با استفاده از این توصیه‌ها و محصولات، پوست‌تان را شفاف و درخشان نگاه دارید.

روتین تان را تغییر دهید.

فصل متفاوت به معنای این است که پوست شما با چالش‌ها و نیازهای جدید روبه‌رو می‌شود. در طول ماه‌های سردتر سال، پوست شما نیاز به مرطوب کنندگی بیشتر دارد تا با سرما و خشکی آب و هوا مبارزه کند. پاک کننده‌ی صورت‌تان را با محصولی که ملایم تر است مانند فوم شستشو صورت Consonant’s Natural Foaming Face Wash جایگزین کنید و برای جلوگیری از خشکی بیشتر از آب ولرم استفاده کنید.

آبرسانی، آبرسانی، آبرسانی!

وقتی موضوع سلامت پوست شما است، آبرسانی یکی از مهم‌ترین قدم‌ها است و در این آب‌ و هوا شما نیاز به یک مرطوب کنندگی بیش‌تری برای مبارزه با خشکی، دارید. مرطوب‌کننده‌تان را با یک کرم قوی عوض کنید که سریع به کمک پوست‌تان می‌آید. کرم Hyaluronic Acid Tri-Molecules Moisturizing Surge Cream آ‌ب‌رسانی عمیقی فراهم می‌کند، در حالی هنوز حس سبکی پوست حفظ شده است. یک محصول مرطوب کننده‌ی درمانی مانند Body Shop British Rose Fresh Plumping Mask را اضافه کرده و چندبار در هفته استفاده کنید. برای داشتن پوست و ظاهری شاداب‌تر، آب بنوشید تا از درون به بیرون آبرسانی کنید.

درخشندگی بیشتر اضافه کنید!

داشتن پوست شفاف و روشن نیازمند مراقبت و توجه است، به خصوص زمانی که آبرسانی امری ضروری است. بعد از مرطوب‌کنندگی، چند قطره از محصول درمانی روشن‌کننده‌ی پوست مانند Korres Wild Rose Brightening Targeted Tone Corrector به صورت و گردن‌ بزنید و پوست تان را یک نواخت کنید یا برای درخشندگی بیشتر، قبل از آرایش چند قطره از Skin Authority Turmeric & Blueberry Beauty Infusion را با فونداسیون آرایش‌تان مخلوط کنید.

پوست‌تان را شاداب و سرزنده نگاه دارید.

با توجه به مشکلاتی که خشکی پوست ایجاد می‌کند، برای سرزنده نگاه داشتن ظاهر پوست‌تان، لایه برداری نقش مهمی را ایفا می‌کند. استفاده هفتگی از یک محصول لایه بردار با خاصیت درمانی مانند Jouviance Soft Peel Mask 5% Glycolic Acid، سطح پوست‌تان را تجدید می‌کند تا به شما ظاهری سرزنده و سرحال بدهد.

منبع: مراقبت از پوست در سرما

  • ۹۸/۱۲/۱۳
  • مصطفی کسعلی

زمستان

مراقبت از پوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی