لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۰
  • ۰

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم
اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند
فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥ شعر تبریک روز پدر ♥♥♥♥♥♥♥♥

ای طنین نام تو بر گوش من     /     ای پناه گریه ی خاموش من
همچو باران مهربان بر من ببار     /    ای که هستی مثل ابر نو بهار

♥♥♥♥♥♥♥♥ شعر قشنگ و کوتاه تبریک روز پدر ♥♥♥♥♥♥♥♥

ای پدر بوی شقایق می دهی    /      عاشقی را یاد عاشق می دهی
با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر    /    هر چه دارم از تو دارم ای پدر

♥♥♥♥♥♥♥♥ شعر دوبیتی تبریک روز پدر ♥♥♥♥♥♥♥♥

پدر دستات برام گهواره بودن   /  چشات مثل چراغ خــونه من
بجز تو از همـــه دنیا بریدم   /    کسی رو مثل تو عاشق ندیدم
روزت مبارک پدر عزیزم

♥♥♥♥♥♥♥♥ اشعار جدید تبریک روز پدر ♥♥♥♥♥♥♥♥

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها
هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

پدر عزیزم روزت مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥ شعر و متن تبریک روز پدر ♥♥♥♥♥♥♥♥

پدر بشنو این حرف فرزند خویش / عزیزو گرامی و دلبند خویش
تویی مایه ی بود و پیدایشم / کنا رت به ناز و به آسایشم
پدر تکیه گاه وجود منی /تو سرمایه ی هست و بود منی

پدر عزیزم روزت مبارک


منبع: شعر روز پدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی