لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۰
  • ۰

درست است که در یک رابطه تفاوت ها در ابتدا برای تان جذابیت دارد اما وقتی این تفاوت ها شامل رژیم های غذایی و داشتن یک زندگی سالم باشد چه اتفاقی می افتد؟ افراد بسیاری هستند که تلاش می کنند تا عادات غذایی مختلف شان را در یک رابطه دخالت ندهند و بسیاری هم عقیده دارند این موضوع چالش بزرگی برای یک رابطه است. شما در کجای این طیف قرار گرفته اید؟

من یک گیاهخوار هستم و او یک گوشتخوار. من فقط محصولات غیر لبنی و بدون گلوتن را مصرف می کنم ولی او هرگز تاکنون یک تکه بستنی یا پنیری که دوست ندارد را امتحان نکرده است. خوب؛ حالا شام چیکار کنیم؟

درست است که در یک رابطه تفاوت ها در ابتدا برای تان جذابیت دارد اما وقتی این تفاوت ها شامل رژیم های غذایی و داشتن یک زندگی سالم باشد چه اتفاقی می افتد؟ افراد بسیاری هستند که تلاش می کنند تا عادات غذایی مختلف شان را در یک رابطه دخالت ندهند و بسیاری هم عقیده دارند این موضوع چالش بزرگی برای یک رابطه است. شما در جای این طیف قرار گرفته اید؟

دلایل بی‌شمار فراوانی وجود دارد که در یک رابطه بجنگید، با این حال، این روزها با افزایش تاکید ها بر داشتن سبک زندگی سالم و رژیم های جایگزین، زوج ها وقتی پای محدودیت های رژیم غذایی و ترجیحات خود می رسد وارد یک جنگ بزرگ آشپزی می شوند.

اگر شما در این شرایط هستید، ممکن است تمایل داشته باشید که از خود بپرسید آیا می خواهم باقی عمرم را با کسی بگذرانم که عادات غذایی اش کاملا متفاوت از من است؟ در یک شمای کلی از مسائل مربوط به اختلافات یک رابطه که می تواند بروز کند، در گیری های رژیمی ممکن است به نظر خیلی پیش پا افتاده بیاید؛ تا زمانی که در یابید که چقدر قسمت خوراکی مهم، نقش مهمی ایفا می کند. دورهمی های خانوادگی، تولد ها، سالگرد ها، گردش با دوستان، تعطیلات و وعده های غذایی روزانه همگی در حضور غذا انجام می شوند که به معنای این است که نمی توان آن را فاکتور گرفت.

یکی از فاکتور های اصلی برای اینکه به یاد داشته باشید که شما و شریک تان عادات مختلفی دارید این است که به انتخاب شان احترام بگذارید و تلاش نکنید تا آنها شبیه خودتان بکنید. این کار فقط موجب پشیمانی و عصبانیت می شود. در عوض، ترجیحات شان را بدون آنکه مسخره کنید یا کوچک بشمارید تایید کنید.

به علاوه، هر رابطه موفقی بر روی توافقات پایدار می ماند پس این توافق ها را در مورد عادات غذا خوردن خود اعمال کنید. شاید این کار به معنای آن باشد که گاهی غذای گیاهی بخورید حتی اگر گیاهخوار نیستید یا این که برای خودتان غذایی بدون گلوتن درست کنید در حالی که شریک تان انتخاب های غذایی خودش را دارد.

همچنین هیچ اشکالی ندارد که وقت و مکانی را برای خوردن آنچه که دوست دارید بدون نیاز به اینکه نگران شریک تان باشید انتخاب کنید. مثلا می توانید با دوستان یا اعضای فامیل که همانند شما غذا می خورند برای شام بیرون بروید. همچنین اعضای خانواده تان را مطمئن کنید که اگر شخص طرف مقابل شما غذاهای موجود در دورهمی خانوادگی را نخورد، آن را به حساب بی احترامی به خود نگذارند، هیچ مسئله شخصی ای وجود ندارد!

ختم کلام اینکه مسائل جدی بسیار زیادی برای از بین بردن یک رابطه همیشه وجود داشته است، حیف است که بخاطر یک مسئله خوراکی رابطه شادمان خود را خراب کنید، وقتی تنها چیزی که نیاز دارید این است که کمی منطق به زندگی خود وارد کنید و نرم تر پیش بروید.

منبع: http://mag.start.ir/diet-relationship

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • مصطفی کسعلی

رابطه

رژیم غذایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی