لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی

جدیدترین مطالب مفید دنیای وب فارسی

لینک گستر - تازه های وب فارسی
  • ۰
  • ۰

برخی از افراد از نعمت داشتن پوستی سالم و صاف برخوردارند اما برای بقیه ما این گونه نیست. اگر شما یکی از میلیون ها فردی هستید که از مشکلات پوست رنج می برند، قطعا حس ناامیدی ناشی از آن را درک می کنید. شما خواه آکنه و روزاسه دارید یا پوست خشک و چرب یا هر یک از سایر مشکلات بی شمار سلامت پوست، ما درک می کنیم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

سلامت پوست ما بسیار مهم است، آن هم نه فقط به دلایل زیبایی. آیا می دانستید که پوست در واقع یک عضو است؟ در حقیقت، آن بزرگترین ارگان در بدن های ماست (یا از لحاظ فنی، روی بدن های ماست).

حفظ پوست سالم به ما کمک می کند سلامت کلی خوب را حفظ کنیم و همچنین به ما کمک می کند احساس شادی و اعتماد به نفس بیشتری نماییم.

در حالی که استفاده از لوسیون و پیروی از یک رژیم غذایی سالم می تواند به پوست شما کمک کند اما گاهی اوقات کافی نیست. با این حال مکمل های خوبی برای سلامت پوست وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند.

در این مقاله، ما مروری می کنیم بر بهترین مکمل ها برای کمک به داشتن پوست سالم و اینکه هر محصول چگونه عمل می کند. بیایید با اصول اولیه شروع کنیم!

مکمل ها برای سلامت پوست چه هستند؟

یک دسته کامل از مکمل های موثر پوست وجود دارند که برای کمک به بهبود سلامت پوست شما ساخته می شوند. آنها می توانند به مرطوب تر نگه داشتن پوست شما کمک کنند و باعث شوند بهتر به نظر برسد و به شما اعتماد به نفس بیشتری دهند. آنها می توانند به کاهش علائم شرایط و اختلالات مختلف پوست کمک کنند و به جلوگیری از بروز جوش ها یاری برسانند.

طیف گسترده ای از مکمل های مفید برای کمک به پوست شما وجود دارند. قسمت اعظم آنها ویتامین ها، مواد معدنی یا سایر محصولات طبیعی هستند. برای این لیست، ما بهترین مکمل های پوست که از منابع طبیعی و مطمئن می آیند را انتخاب کردیم. تمام محصولات موجود در لیست ما به صورت بدون نسخه در دسترس هستند و هر یک مزایای منحصر به فردی برای بهبود سلامت پوست ارائه می دهند.

مکمل ها چگونه می توانند به پوست شما کمک کنند؟

انواع مکمل های برتر پوست وجود دارند که می توانند به بهبود سلامت پوست شما کمک کنند. هر محصول از راه های کمی متفاوتی عمل می کند. برخی به جلوگیری از مشکلات آینده مانند چین و چروک ها کمک می کنند، در حالی که بقیه قصد درمان و بهبود شرایط موجود را دارند. برخی می توانند هر دو را ترکیب کنند و به پیشگیری و درمان مشکلات پوست کمک نمایند.

در اینجا برخی از مزایای کلی مکمل های برتر برای کمک به سلامت پوست را بیان می کنیم:

  • سلامت پوست را بهبود می بخشد.
  • ظاهر پوست را بهبود می بخشد.
  • برای مبارزه با رادیکال های آزاد، آنتی اکسیدان فراهم می کند.
  • به جلوگیری از آسیب پوستی ناشی از رادیکال های آزاد و عوامل محیطی کمک می کند.
  • قرمزی را کاهش می دهد.
  • چین و چروک ها را کاهش می دهد.
  • از چین و چروک های آینده جلوگیری می کند.
  • از سایر مشکلات پوستی مربوط به سن جلوگیری می کند.
  • از آسیب نور خورشید به پوست جلوگیری می کند.
  • رطوبت رسانی را بهبود می بخشد.
  • ار پوست خشک جلوگیری می کند.
  • از پوست چرب جلوگیری می کند.
  • آثار اختلالات پوستی مختلف را کاهش می دهد.
  • به ترمیم سلول های آسیب دیده پوست کمک می کند.
  • به رشد سلول های جدید پوست کمک می کند.
  • سلامت کلی را بهبود می بخشد.

هیچ مکمل واحدی نمی تواند تمام این مزایا را ارائه دهد اما برخی از بهترین مکمل ها برای سلامت پوست می توانند تا حد زیادی به بهبود ظاهر و بافت پوست شما کمک کنند. بسیاری از مردم دوست دارند که از ترکیبی از محصولات متعدد استفاده کنند، از جمله مکمل ها، محصولات موضعی مراقبت از پوست و غیره. در حالی که این موکدا ضروری نسیت اما استفاده از ترکیبی از مکمل های خوب پوست می تواند نتایج مطلوب ارائه دهد.

چرا شما باید مکمل هایی که سلامت پوست را افزایش می دهند، مصرف کنید؟

مردم اغلب از ما می پرسند که آیا مصرف مکمل های خوب مراقبت از پوست واقعا لازم است یا خیر. پاسخ در واقع منفی است؛ مصرف این محصولات، موکدا ضروری نیست. با این حال اگر شما این راهنما را می خوانید، احتمالا از سلامت یا ظاهر پوست تان کاملا راضی نیستید و به دنبال راهی برای بهتر کردن پوست تان می گردید و مکمل ها می توانند کمک کنند.

علاوه بر آن، بهترین مکمل های مراقبت از پوست معمولا باعث عوارض جانبی بسیاری نمی شوند (در صورت بروز عوارض جانبی) بنابراین امتحان کردن آنها ریسک کمی به دنبال دارد. این ها برخی از دلایلی هستند که چرا شما باید در مورد مصرف مکمل های برتر پوست فکر کنید.

سلامت پوست، مهم است؛ شما ممکن است به سلامت پوست تان صرفا به عنوان یک عامل زیبایی نگاه کنید اما موضوع فقط این نیست. واقعیت این است که پوست شما در واقع یک ارگان است و باید مانند هر عضو دیگری درمان شود. اگر قلب شما سالم نبود، قطعا می خواستید به بهود سلامت قلب تان کمک کنید؛ همین امر در هنگامی که بحث پوست تان به میان می آید نیز باید صادق باشد.

داشتن پوست سالم، بسیار مهم است چون آن به محافظت از بدن های ما در مقابل بیماری و عفونت، پیشگیری از کم آبی بدن، حفظ درجه حرارت بدن و غیره کمک می کند. سلامت پوست ما بر اکثر جنبه های سلامت کلی ما اثر می گذارد. بنابراین بسیار مهم تر از چیزی است که ممکن است فکر کنید!

بسیاری از مشکلات پوستی، قابل پیشگیری هستند -شما ممکن است فکر کنید که برخی مشکلات پوستی مطمئنا روزی برایتان اتفاق خواهند افتاد- صرف نظر از آنچه در حال حاضر انجام می دهید. با این حال این دقیقا درست نیست. بسیاری از مشکلات پوستی با استفاده از مکمل های خوب پوست قابل پیشگیری بوده یا حداقل از سرعت آنها کاسته می شود. حتی چین و چروک ها که در سن خاصی ظاهر می شوند، می توانند با استفاده از بهترین مکمل های مراقبت از پوست کاهش یابند.

داشتن پوست سالم باعث افزایش اعتماد به نفس می شود؛ اگر تا به حال با مشکلات پوستی که به چشم می آیند درگیر شده باشید -مانند آکنه، روزاسه، پسوریازیس و غیره- می دانید که می توانند بسیار خجالت آور باشند. اگر به معنای واقعی کلمه در پوست خودتان احساس راحتی نکنید، بالا بردن اعتماد به نفس برای خارج شدن از منطقه امن تان، کار دشواری خواهد بود. مکمل های موثر بسیاری وجود دارند که به پوست شما کمک می کنند ظاهر و احساس خوبی داشته باشد.

بسیاری از مکمل های موثر پوست برای سلامت کلی شما نیز مفید هستند؛ تعدادی از بهترین مکمل های مراقبت از پوستی که ما به خوانندگانمان توصیه می کنیم، برای سلامت کلی شما نیز ابزارهای فوق العاده ای هستند. بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین A ،C ،E، زینک و غیره می توانند به بهبود سلامت پوست تان کمک کنند و در عین حال از سلامت کلی شما حمایت نمایند. این یک وضعیت برد-برد است!

10 مورد از موثرترین مکمل ها برای پوست سالم تر

محصولات مختلف بسیاری وجود دارند که ادعا می کنند سلامت پوست را بهبود می بخشند اما همه آنها مانند هم نیستند. پس از تحقیقات گسترده، ما لیستی از مکمل های برتر برای سلامت پوست را تهیه کرده ایم. لذت ببرید!

  1. ویتامین A
  1. COQ10
  1. ویتامین C
  1. ویتامین E
  1. زینک
  1. اسیدهای چرب امگا 3
  1. ویتامین B کمپلکس
  1. کلسیم
  1. سیلیس
  1. سلنیوم

منبع: Supplements For Skin

  • ۹۸/۱۰/۱۸
  • مصطفی کسعلی

مکمل

پوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی